Daily Archives: Şubat 23, 2012

..::Zabıta Amiri Şakir’in Annesi::..


Karakterin Adı: Şakir’in Annesi

Karakteri Canlandıran: Nezahat Tanyeri

Karakterin Amacı: Oğlunun hizmetçi parçası ile birlikte olmasına engel olmak.

Şu An Ne Yapıyor?: Oğlu evlendikten sonra kaynanalık mücadelesi başlattı. Ayrılmaları için elinden geleni yapsa da başarılı olamadı.

Şakir’in Annesi diyor ki:

Amir: Anne! Anne kalk!
Anne: Hıı? Ne var?
Amir: Anne, ben Hacer ile evlenmeye karar verdim.
Anne: Aaa! Tu Allah boyunu devirsin senin! Giitt! Gitt! Benim senin gibi oğlum yok bundan sonra! Ahh! Ahh! Yazık oldu emeklerime! Aslan gibi evladım hizmetçi parçası ile evlenecek!
Amir: Doğru konuş! Hanımefendi yapıcam onu!
Anne: Nee?! Ölürümde vermem seni o sürtüğe anladın mı?! Hııı?!
Amir: Sana fikrini soran yok! Evlenicem! Süprüntü değil o! O bir hanımefendi…
Anne: Gözün kör olsun inşallah! Sürün! Kenarın o…pusu ile değiştir ananı! Kan işersin inşallah! Çarpılırsında böyle olursun.
Amir: Lan sen benim başıma belamısın?!
Anne: Ahh! Yapma! Dur! Öldürücek beni! Yetişin komşular oğlum delirdi. Öldürecek beni imdaat! Ahh ümmet-i Muhammed kurtarın beni! Kurtarın komşular! Ahh! Ahh! Çıldırdı! Çıldırdı! Allah rızası için kurtarın beni! İmdaat! Komşular kurtarın beni! Çıldırdı bu çıldırdı! Allah rızası için!