.::Süheyl Eğriboz’u Vefatının 2. Yılında Özlem ve Saygıyla Anıyoruz::.

31.5.2013 / 15:03

Samatya’da, Cengiz Güçlü ağabeyin kafesindeyiz.

Belgesel çekiminden sonraki rutin ziyaretlerimden biri. Hevesle gittim, elini öptüm. Bir şeyler sordum, anlattırdım, keyifle dinledim. Sonra bir ara telefonumu çıkardım. Hiçbir şey demeden kamerasını açtım. Fotoğrafını çekeceğimi anladı, hemen sustu, bu 2 pozu verdi.

Aramızdan ayrılalı 2 sene olmuş. 2 koca sene…

Benim canım Süheyl ağabeyciğim… Ruhun şad olsun.

*Yönetmenliğini yaptığım Süheyl Eğriboz Belgeseli;

Bir Cevap Yazın

