.::Çalışkan Ahmet::.

Karakterin Adı: Ahmet

Karakteri Canlandıran: Ahmet Sezerel

Karakterin Amacı: Okuyup öğretmen olmak ve okuma imkanı olmayan çocuklara yardımcı olmak.

Şu An Ne Yapıyor?: Ahmet başarılı bir sınıf öğretmeni oldu. Yıllarca okul olmayan köylere okul yaptırmaya ön ayak oldu ve oralarda öğretmenlik yaptı. Kendini eğitime bu kadar adadığı için evlenmeye fırsat bulamadı fakat öğrencileri daima onun çocukları gibi oldu.

Ahmet diyor ki:

Bozum Cahit: Ha, ha. Köylü kardeşlerin hediyeleri özellikle eğitimle ilgili olmalı.

Tulum Hayri: Benimki de tuvalet kağıdı… Münasip yerlerini silsinler, yıhaha

Öğrenci: Sen ne yolluyorsun Şaban?

Şaban: Ben mi? Harita yolluyom. Bak!

Kalem Şakir: Bu girinti ve çıkıntıları iyice ezberlesinler, yıhaha.

Güdük Necmi: Ah, ah…

Öğrenci: Neden iç çekiyorsun?

Güdük Necmi: Bu fedakarlığımı bilselerdi beni o köye muhtar yaparlardı.

Öğrenci: Niye lan?

Güdük Necmi: Baksana son paker sigaramı yolluyorum. Hangi şanslı velede çıkacak acaba? Ha, ha

Kalem Şakir: Bu paketler açılınca köy öğretmeninin yüzünü görmek isterdim.

Öğrenci: Ben asıl Mahmut Hoca’yı görmek isterdim.

Öğrenci: Nasıl da şaşıracak çarıklılar.

Ahmet: Bana bak çarıklı sensin!

Öğrenci: Bana mı dedin?

Ahmet: Sana, sana ve sana hepinize be! Rezil,iğrenç yaratıklar! Hiç mi insanlık yok sizde ha! Nedir bunlar ha nedir? Nasıl yollarsınız bu pislikleri o tertemiz insanlara? Onlar kitap istiyor, kalem istiyor, okul istiyor, okumak istiyor. Onlara yardım elinizi uzatacağınıza bir de utanmadan sıkılmadan alay ediyor, küçük görüyorsunuz.

Aslında alay edilecek,küçük görülecek birileri varsa o da sizlersiniz; hiçbir şeye yaramayan,asalak gibi yaşayan sizler!

Utanacağınızı bilsem, yüzünüze tükürmek isterdim ama, ondan da anlamazsınız ki siz!

One response to “.::Çalışkan Ahmet::.

  1. Ahmet son hali….

Bir Cevap Yazın

