.::Vecihi::.

Karakterin Adı: Vecihi

Karakteri Canlandıran: Şener Şen

Karakterin Amacı: Fikret’le evlenip mutlu bir yuva
kurmak.

Şu An Ne Yapıyor?: Fikret’le evlendikten sonra
Yaşar Usta’yla ortak olup işleri büyüttüler. Yaşar
Usta’nın en hayırlı damanı olan Vecihi, Fikret’le
mutlu bir hayat yaşadı. Bu arada uçma tutkusunu
bırakmadı, planörlüğe yaşlanıp doktoru yasaklayana
kadar devam etti.

Vecihi diyor ki:
Vecihi: Efendim çamaşırlarınızı getirdim.
Yaşar: Benim çamaşırlarımın ne işi var sende?
Vecihi: Çamaşırlarınız uçağımın kuyruğuna takıldı
da. Ama ütületip getirdim. Buyrun.
Yaşar: Peki. Hadi git.
Vecihi: Aa bu da kim? Yoksa Fikret’i mi istiyor?
Yaşar: Hayır, Nedret’i.
Vecihi: Ha! O zaman verin gitsin.
Yaşar: Yahu karışma benim işime.İster veririm ister
vermem.Hadi git!
Vecihi: Fikret’i verdim diyin gideyim, hı? Veriyor
musunuz?
Yaşar: Vermiyorum
Vecihi: Kara vicdanlı adam. #Her zaman ızdırap
verdin/ Beni bir gün güldürmedin/ Merhametğn yok mu
senin/ Kara vicdanlı/ Kara vicdanlı#
Vecihi: Efendim, ziyaretimin sebebine gelelim.
Yaşar: Hiç gelmeyelim. Ben senin niye geldiğini
biliyorum.
Vecihi: Sahi mi? Niye geldim, bakayım?
Yaşar: Kızımı isteyeceksin yine.
Vecihi: Evet, nereden bildiniz?
Yaşar: Be adam, bu kaçıncı isteyişin. Ben sa-na kız
ver-mem!
Vecihi: Ve-rir-si-niz.
Yaşar: Vermem.
Vecihi: Verirsiniz.
Yaşar: Vermeem.
Vecihi: Verirsiniiz.
Yaşar: Vermem yahu.Allah Allah! Senin gibi deliye
kız verilir mi?
Vecihi: Aa, aman Yaşar Bey benim nerem deli?
Yaşar: Sen değil misin evimin üstüne uçakla gır gır
diye dolaşan? Evimi tepemize yıkacaksın arkadaş!
Vecihi: Evet, çok haklısınız efendim. Ben de sizin
yerinizde olsam vermem.
Yaşar: Ha, peki öyleyse niye istiyorsun?
Vecihi: Neyi istiyorum efendim?
Yaşar: Kızımı istemiyor musun?
Vecihi: Aman efendim siz verdikten sonra niye istemeyim?
Yaşar: Bırak, Nezaket bu adam beni deli edecek
Vecihi: Yaşar Bey, deli dediniz de aklıma deli fıkrası geldi.

One response to “.::Vecihi::.

  1. şener şen filmlerde uyanık ama hep kaybeden sesi ve hareketleriyle de filmlere ayrı bir tat veriyordu.sanatçılığı tartışılmaz.

Bir Cevap Yazın

