.::Bicirik::.

Karakterin Adı: Bicirik

Karakteri Canlandıran: Aydın Babaoğlu

Karakterin Amacı: Mahallede sözü geçen bir kabadayı olmak.

Şu An Ne Yapıyor?: Keloğlan’la tanıştıktan sonra Çamur Şevket için çalışmak yerine kendi raconunun kitabını yazdı. Mahallede saygı duyulan bir ağabey oldu.

Bicirik diyor ki:
Bicirik: Babba bi, babba bi abuba abuba!
Keloğlan: Hop! Bu ne!
Bicirik: Korna bağırıyoruz o kadar yol versene!
Keloğlan: Aman deyim, sen kimsin, nesin?
Bicirik: Benim adım Bicirik. Yan bakanı yakarım ona göre! Sen kimsin peki?
Keloğlan: Ben..
Bicirik: Parolayı söyle!
Keloğlan: Ya ben kim olacak, Keloğlan’ım. Dün geldik köyden. Aha şu eve indik.
Bicirik: Haa, artık sen bizim mahallelisin.
Keloğlan: Kabul ederseniz, Allah’ın izniyle bundan böyle…
Bicirik: İyi iyi, lafı paydos et. Şu arabayı park edeyip gelip oynayalım seninle. Ebübe, ebübe…
Keloğlan: Hey yarabbim.
Bicirik: Ben ne yaparsam sen de onu yapacaksın anladın mı? Yapmadın mı altı okka. Düş peşime.
Keloğlan: Hey yavrum! Kabadayıları böyleyse ben de bir aya kalmaz İstanbul’un muhtarı olurum ki anam da şaşar kalır, iyi de olur ha…
Bicirik: Hadi.
Keloğlan: Geliyorum.

2 responses to “.::Bicirik::.

  1. rüştü asyalı ile beraber oynadıkları filmi hiç bıkmadan seyrediyoruz.sesler iyice sevimli yapmış.yeşilçam türk seyircisini çok iyi anlıyordu.

Bir Cevap Yazın

