.::Sinema Sanatçısı Rahmi Pala Hayatını Kaybetti::.

Rahmi Pala Vefat Etti

1940 doğumlu Rahmi Pala, gerçek sinema sevdalılarından biriydi. 60’lı yıllarda başladığı oyunculuk serüveninde, onlarca filmde oynamıştı. 3 gün önce (25.10.2014) kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden sanatçımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz.

Sanatçımızın fotoğrafını bize ulaştırarak, vefatı ile ilgili bilgilenmemizi sağlayan değerli takipçimiz, Emre Gönüllü kardeşimize de sonsuz teşekkürler.

One response to “.::Sinema Sanatçısı Rahmi Pala Hayatını Kaybetti::.

  1. BEN BİR TÜRK SİNEMASI AŞIGI OLARAK SESLENİYORUM İNANIN ÇOOOK VEFASIZ VE VURDUM DUYMAZLIK VAR BİZİM İNSANLARIMIZDA BU GÜN BANA YARIN SANA DERLER YA ANKARADA YAŞIYORUM ZAMAN ZAMAN İSTAN BULA GELİR 6 AY GENELLİKLE KIŞIN ÇOCUKLARIMIN YANINDA BEY OGLUNDA Kİ EVLERİNDE KALIRIM ÇOK 2 NCİ VE 3 ÜNCÜ ADAM TABİR ETTİGİMİZ ARKADAİLARLA SAMİMİYİM RAHMİ ABİDE BUNLARDAN BİRİSİYDİ NEVŞEHİRDE OLDUGUM İÇİN GELEMEDİM CENAZESİNE EN SON TARLABAŞINDAKİ CAMİ KARŞISINDAKİ KIRATHANEDE KON UŞTUK ALLAH RAHMET ETSİN EN SON 30,.01.2015 HAKKI ABİNİN KIVANÇ (güvenç) CENAZESİNE GELDİM İNANIN İÇİM ACIDI BU NE YA AYIP AYIP HELAL OLSUN O YAŞINA RAGMEN GELEN TÜRKER İNANOGLU SERDAR GÖKHAN TUGRUL METE ER NECDET KÖKEŞ İHSAN GEDİK YUSUF ÇETİN AYTEKİN AKKAYA VE EN ÇOK 20 SİNAMACI 2 –3 ADAMLARI BU MU VEFASI AGA CAMİİNİN DOLMASI GEREKİRDİ HAKKI KIVANÇ İÇİN YAZIKLAR OLSUN..ZİNCİRLİ KUYUNUN GİRİŞİNDEKİ YAZIDAN İBRET ALMALARI LAZIIM BAZI KİŞİ,LERİN. HER CANLI BİR GÜN ÖLÜMÜ TADACAKTIR …

Bir Cevap Yazın

