.::Emektar Kavgacımız Mehmet Uğur Hakkında Son Bilgi::.

Sevgili dostlar bildiğiniz üzere geçen günler içerisinde, sinemamızın emektar kavgacı karakter oyuncularından ve dublörlerinden Mehmet Uğur ağabeyimizin bir iş kazası geçirdiği haberini sizlerle paylaşmıştım.

Pazar günü kendisi ile telefonda görüştüm ve kazanın ayrıntıları ile şu anki durumunu öğrendim. Kaza, Mehmet Uğur ağabeyimizin tahta bacak gösterisi yaptığı esnada gerçekleşiyor. Gösterinin bitimi ardından, sahneden çıkmak adına geri adım attığı sırada, yerdeki ipe takılan tahta bacağı dolayısıyla hakimiyetini kaybedip 3 metreden aşağıya düşüyor. Düşme sonrası gittiği doktor, kalça kemiğinin kırıldığını, 1 ay boyunca hiçbir şekilde hareket etmeden, yatıp dinlenmesi gerektiğini söylemiş.

Kendi ile görüştüğümüzde, “Ne yapayım Erhancığım, ne sağa dönebiliyorum ne sola… Öylece yatıp dinleniyorum… 1 ay böyle yatmam gerektiğini söyledi doktor…” demesi üzerine, “Biliyorum ekmek parası ama artık gösteri yapmayı bırakacaksın değil mi ağabey? Geçen zamanlarda da bir kaza geçirmiştin. Artık dinlenmen gerek…” dedim. Yıllarını bu mesleğe vermiş değerli sanatçımız, üzgün bir ses tonuyla “Zaten bırakmak zorundayım Erhancım… Artık bu rahatsızlığın ardından gösteriye çıkamam…” dedi. Üzülüyordu ama artık ilerleyen yaşının ve sağlık durumunun buna müsaade etmeyeceğini biliyordu. İyi dileklerimi sunup, yakın zamanda ziyaretine gideceğimi belirterek telefonu kapattım.

Konuştuğum kişinin, yüzlerce filmde surlardan atlamış, camlardan çıkmış, birçok sinema yıldızının dublörlüğünü yapmış, sinemamızın en atletik kavgacı karakter oyuncularından biri olduğunu bir daha belirtmek istiyorum…

Tez vakitte iyileşip, o çok sevdiği Gazeteci Erol Dernek sokakta ağır adımlarla yürüyüp, dostları ile sohbet etmesi dileğiyle….

Selam olsun sana Mehmet Uğur ağabey…

________________________________________________________

*Mehmet Uğur ağabeyin telefonu; 0531 968 74 71

Kendisini arayın dostlar… Çok mutlu olacaktır… Çünkü şimdilerde köşelerine çekilmiş/çekilmek zorunda kalan sinema sanatçılarımızın, siz değerli izleyicilerinden başka kimseleri yok… Emin olun yok… Şükürler olsun, Mehmet Uğur ağabeyimizin bir ailesi ve aslan gibi evlatları var ama, sizlerden gelen bir telefonun, onu nasıl mutlu edeceğini tahmin dahi edemezsiniz…

Mehmet Uğur

One response to “.::Emektar Kavgacımız Mehmet Uğur Hakkında Son Bilgi::.

  1. Telefon olması çok güzel olmuş. Arayıp hâl hatır sorarız adres verirse yanına da gideriz inşaallah. Bir de izleyici vefasını göstermesi bakımından sair sanatçıların da numaralarını ya da adreslerini bilsek ne hoş olurdu… 🙂

Bir Cevap Yazın

