.::Süheyl Eğriboz’un Son Durumu Hakkında / 09.12.2013::.

Sevgili dostlar merhabalar,

Az önce Süheyl Eğriboz ağabeyimizin oğlu ile görüştüm. Uzun bir uyku evresinden sonra Süheyl ağabeyimiz ilk kez gözlerini açmış, bir süre etrafına bakınmış. Doktorlar bu haberi güzel bir gelişme olarak nitelese de, durumunun ciddiyetini koruduğunu da eklemişler.

Neredeyse her gün Süheyl ağabeyimizin oğlu ile görüşmekteyim. İlk kez böyle bir haber aldım. Umarım güzel haberlerin devamı gelir. Tüm iyi dileklerimiz onun için…

Selamlar.
Üçüncü Adam
Erhan Tuncer

One response to “.::Süheyl Eğriboz’un Son Durumu Hakkında / 09.12.2013::.

  1. kötü adam ::::fakat …onun insan sevgisi gibisi yok hayatta samatyada tanışmıştım kendisi ile alahtan acil şifa diliyorum:1951 yılında başlayan oyunculuk serüveninde figüranlıktan başrole sayısız filmde oynadı. İzleyici onu ismiyle değil de ‘Sütçü’ namıyla bildi, sevdi. Süheyl Eğriboz’dan bahsediyoruz. Sinemamızın ünlü kötü adamı bugün 80 yaşında. Kendi ifadesiyle yaşlılıktan mütevellit sağlık sorunları yaşasa da hala dinç ve fiyakalı… Eşiyle birlikte Langa’daki evlerinde emekli maaşına talim ediyor. Mühendis olan iki oğlu da onu maddi olarak destekliyor. ‘Cüneyt Arkın’dan en çok dayak yiyen oyuncu’ olarak da nam salan Süheyl Eğriboz ‘Davulu biz çaldık, parsayı başkaları topladı. Dayağı biz yedik, parayı başkaları kazandı ‘ diyerek burukluğunu ifade ediyor. ‘Kadir İnanır’ı ata ilk kez ben bindirdim, Cüneyt Arkın’ı ben yetiştirdim.’ Bu sözleri gururla söylüyor. Süheyl Eğriboz televizyonda gösterilen filmlerini hüzünle izlediğini ifade ediyor. Bugün hayatta olmayan arkadaşlarını anlatırken duygulanan Eğriboz ‘Geçen gün bir film gösteriliyordu izlerken oturup ağladım, o filmde oynayanlardan bir ben kalmışım bir de Ahmet Mekin’ diyor.

Bir Cevap Yazın

