.::Büyük Karakter Oyuncusu Süheyl Eğriboz, Rahatsızlanarak Hastaneye Kaldırıldı::.

Süheyl Eğriboz - 2012Az önce aldığımız bu üzücü haberi, ellerimiz titreyerek, içimiz acıyarak sizlerle paylaşıyoruz. Sinemamızın unutulmaz kavgacı/karakter oyuncularından Süheyl Eğriboz, beyin damarındaki tıkanıklık sebebiyle hastaneye kaldırıldı… Sanatçımızın sağ tarafına felç indiğini öğrensek de, tüm iyi dileklerimiz ve dualarımızla iyileşeceğini ümit ediyoruz.

Bu üzücü haberi, sanatçımızın yakın dostu, oyuncu Cengiz Güçlü ağabeyimiz şu cümlelerle paylaşmış;

“Bu akşam üzücü bir telefon ile Samatya acil servisine koşar adım gittim. Çok sevdiğim, babamın ve benim yakın arkadaşımız Süheyl Eğriboz abimin beyin damarındaki tıkanıklık neticesinde, sol tarafına felç geldiğini öğredim. Bilinci yerinde, fakat şu an müşahade altında. Büyük ihtimal ile nöroloji servisine yatırılacak.

Dualarım senin ile Süheyl abim…”

Dualarımız sizinle Süheyl ağabeyciğim… Neleri atlattın sen, bunu da atlatacaksın…

4 responses to “.::Büyük Karakter Oyuncusu Süheyl Eğriboz, Rahatsızlanarak Hastaneye Kaldırıldı::.

  1. allah yardımcısı olsun

  2. Geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum…

  3. Allah’tan acil şifalar diliyorum.Sevgilerle,geçmiş olsun.

  4. sevgili yeşil çamındev çınar agacının dalı süheyl baba dilerim enkısa zamanda saglıgına kavuşur sevenlerının yanında olursun sizler bu ülke nin sinamanın dev yeşilçam ın çınar agacısınız

Bir Cevap Yazın

