.::Usta Oyuncu Tomris Oğuzalp Hayatını Kaybetti::.

Bir çınar daha yaşamını yitirdi… Sinema, tiyatro ve dizi oyuncusu Tomris Oğuzalp hayatını kaybetti… Oğuzalp bugün sabaha karşı 04.30 sularında yaşamını yitirdi. Oğuzalp bir süre önce beyin kanaması geçirmiş, tedavi sonrası taburcu edilmişti.

Oğuzalp için bugün ikindi vakti Karacaahmet’te cenaze töreni düzenlenecek.

Usta tiyatrocu, 22 gün önce Bugün gazetesinden Şebnem Özcan’a verdiği son röportajında, “Dürüst olmak gerekirse artık kendimi iyi hissetmiyorum. Bu dünyadan göçme vakti geldi” demişti.

Oğuzalp, sözlerine şöyle devam etti, “Artık ölmek istiyorum. Daha fazla yaşamak istemiyorum. Elden ayaktan düştüğüm için üzülüyorum. Biliyor musunuz, benim iyi zamanımı yaşayanlara da büyük üzüntü oluyorum. O günlerimi bilenler bu halimi görünce üzülüp sıkılıyorlar. Bense hayatım boyunca oynadığım kötü karakterlere inat, iyi ve sağlıklı hatırlanmak istiyorum. Onları hayalkırıklığına uğrattığım için canım acıyor.”

*http://www.aksam.com.tr

Usta sanatçımıza sinemamıza kattığı tüm güzellikler için sonsuz teşekkür ediyor, kendisini rahmetle anıyoruz.

2 responses to “.::Usta Oyuncu Tomris Oğuzalp Hayatını Kaybetti::.

  1. allah gani gani rahmet eylesin, yeşilçamdan bir yıldız daha kaydı,ebedi sahneye transfer oldu …ne diyelim allah günahlarını- affetsin mekanı cennet olsun ….sanatçılarında -seyircilerinde gideceği son sahne orası……

  2. Niyazi Odabaş

    Eserleri ile ölümsüzler arasında ki yerini aldı Allah rahmet etsin…

Bir Cevap Yazın

