.::Üçüncü Adam E-Dergimizin Eylül Sayısı; Yadigâr Ejder Özel Sayısı!::.

Yadigâr’ımıza dair yeni fotoğraflar e-dergimizin içinde. Yeni bir anı da, sporcu/oyuncu Mecit Yavuz’dan;

Mecit Yavuz (Sporcu/Oyuncu)

Rahmetli Yadigâr Ejder iyi dostumdu. Biliyorsunuz, ben dövüş ustasıyım. Bir kavga sahnemiz vardı karşılıklı. Rahmetli iri cüsseli olduğundan, dedim “Senin gibi birini ancak uçan tekme devirebilir…” Tabii ki provalar yapıldı. ‘Ama dikkatli ol, sakın yüzüme vurma demişti…” “Yok ya…” dedim. Çektiğimiz sahnede tekmenin yüzüne gelmesi gerekti. İlk provada, koşarak uçan tekmeyle yüzünün önünden geçirdim tekmeyi… “Tamam çekelim…” dedi yönetmen. Kameralar hazır, set hazır, herkes hazır… Yönetmenin komutuyla birlikte bağırarak aynı yerden uçup tekmeyi vurdum.  Bağırışımdan korkarak öne gelmesiyle tekme gerçekten suratına geldi… O dev adamın yere yıkıldığını görünce çok üzüldüm… Hemen yerden ayağa kaldırmaya çalıştık tüm set çalışanlarıyla… Ağzından kan gelmeye başlayınca sarıldım… “Canım abim, çok özür dilerim…” dedim. Sarıldı bana;  “Merak etme, suç senin değil benim… Senin bağırmanı hesaba katmadım…” dedi…  Mekanı cennet olsun, güzel yürekli insan, canım Yadigâr Ejder abimin…

22 sayfalık ‘Yadigâr Ejder Özel Sayısı’nı sitemizin üst kısmından online olarak okuyabilir ve bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.

Keyifli okumalar efendim.

Bir Cevap Yazın

