.::İhsan Gedik’in Kaleme Aldığı “Dünden Bugüne İhsan Gedik / Sinemada 48 Yıl” Kitabına Ulaşmak İsteyenlere Duyuru”

İhsan Gedik

Murat Cüreklibatır‘dan alıntıdır;

“Dostlar. İhsan Gedik abimizle konuştum. Yarın Beyoğlu taraflarında olacakmış. Sizlere telefon numarasını verdi. Kitabını almak isteyen direk kendisine ulaşabilir. Herkese ayrı ayrı teşekkürleri ve selamları var.

İhsan Gedik tel no: 0536 935 8084 

Hepinize desteğiniz ve sayısız mesajınız için teşekkür ederim.”

Murat Cüreklibatır ağabeyimize ilgi ve alakasından ötürü sonsuz teşekkür ederiz.

One response to “.::İhsan Gedik’in Kaleme Aldığı “Dünden Bugüne İhsan Gedik / Sinemada 48 Yıl” Kitabına Ulaşmak İsteyenlere Duyuru”

  1. kadir kök benim dayım olur bana ona nasıl ulaşabilirim yol gösterin yıllardır kendisinden haber alamıyorum sizden ricam bana yardımcı olun

Bir Cevap Yazın

