.::Büyük Usta Cüneyt Arkın, Efsane Kavgacımız Kadir Kök’ü Ziyaret Etti::.

Ve beklenen ziyaret gerçekleşti…

Murat Cureklibatir ağabeyimiz bu güzel fotoğrafı paylaşmış. Bize de zevkle paylaşmak düştü.

Emektar sanatçımıza tekrar acil şifalar dileriz…

10 responses to “.::Büyük Usta Cüneyt Arkın, Efsane Kavgacımız Kadir Kök’ü Ziyaret Etti::.

  1. Niyazi Odabaş

    İki dev bir arada,Allah her ikisine de uzun ömürler versin…

  2. allah her ikisinde sağlık sıhhat versin ,geride kaç kişi kaldılarki değerini bilmemiz gerkir bu tip insanlar gitdiklerinde değil yaşarken yüceltilmeliler ve saygıyla anılmalılar

  3. öncelikle site büyüklerimize ve sonra cüneyt tarkın a teşekürler iki büyük yeşil çam ın çınar agaçları sizleri böyle görmek bizi mutlu etdi allahtan daima hep böyle kalmanızı diler saglık bi yaşam diliyorum sevdiklerinizle

  4. Cüneyt Arkın’ın göstermiş olduğu vefa örneğidir.İnsanı memnun eden bir tablo ve iki dev aktörümüz. Var olun kucak dolusu sevgiler.

  5. amca ben demiiralinin oğlu ali kök geçmiş olsun,allah acil şifalar versin.

  6. ali ben kadir kökun yıgenıyım senden rıcam onun bana ulasmasını saglarmısın ben ratıbenın kızıyım demır alyı duymustum yıllardır ona ulasmaya calısıyoruz fakat ulasamadık senden rc bu numarayı ararmısın annem ölmeden önce kardesımı görmek ıstıyom dıyor ulasırsanız sızden rc arayın benı cok tskrler a e o

    • Üçüncü Adam

      Serpil Hanım tekrar merhabalar. Mesajınızı Kadir Kök’ün yakın arkadaşlarından şair Hüseyin Alemdar’a ilettim. O ilgilenecektir. Umarım görüşebilirsiniz. Çok selamlar.

  7. 05427105654

  8. ılgınız ıcın tskr ederım onunla görusmeyı cok ıstıyoruz o bızım aklımızda hep onun fılımlerınle buyuduk mesut adıl dayılarımı kaybettık bırtek kadir dayım kaldı onuda cok görmek ıstıyoruz ben suan 48 yasındayım onu gördugumde en son 8 yasındaydım annem 80 yasında ölmeden kadırı görmek ıstıyorum ve durmadan aglıyor ınanın göz yasları durmuyor yıllardır lutfen ılgılenın sızden rc saygılar

    • Üçüncü Adam

      Rica ederiz Serpil Hanım. Umarım görüşmenizi sağlayabiliriz. İlgilendiğimi bilin. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim bizzat. Selamlar. Erhan Tuncer

Bir Cevap Yazın

