.::Emektar Sanatçımız Kadir Kök’ü Ziyaret Ettik::.

Değerli sanatçımız Kadir Kök‘ü bu sabah ziyaret ettim. Biz rahatsızlanma haberini dün duyduk ama 3 gündür hastanede yatmaktaymış. Hüseyin Alemdar ağabeyimiz olmasa, belki de haberimiz olmayacaktı. Ağabeyimize sonsuz teşekkürler bir kez daha…

Kadir Kök’ümüzün durumu çok daha iyi. Bir aksilik olmazsa Çarşamba günü taburcu edeceklermiş. Ben ziyaretine gittim ama rica minnet kendisini görebildim. Çünkü ziyaret saatleri 13:30 ile 15:30 arasındaymış. Kendisi Taksim-İlk yardım hastanesinde, 6. katta nöroloji bölümünde yatmakta, yanında refakatçisi bulunmaktadır.

Odaya girdiğimde Ali Yıldırım adlı bir sinema emekçisi ağabeyimiz, Kadir Kök’ü bugün değil de, Çarşamba günü çıkması için ikna etmeye çalışıyordu. “Çarşamba günü kalk, hemen sete gideceğiz…” diyerek ona moral veriyordu…

Ben sizler adına değerli emektar sanatçımıza sevgi, saygı ve selamlarınızı ilettim. Kısa zamanda sağlığına kavuşacağını ümit ediyorum.

Üçüncü Adam
Erhan Tuncer

3 responses to “.::Emektar Sanatçımız Kadir Kök’ü Ziyaret Ettik::.

  1. hayat ne kadar garip aslında……

  2. kadir abi seni iyi gördüm çok şükür sevindim bir an önce saglıgına kavuşmanı ve aramızda görmek istıyoruz seni sen degil gündemdeki diziler oyuncular yönetmenler utansın yanı vefasızlar utansın bizseni teknolojı diziler olmadan tanıdık YEŞİLÇAM IN ÇINAR AĞACISIN sen ve emektar dostların çok zorgünler atlatdınız inanıyorumkı bunu da atlatırsın tüm kalbimle saygıve sevgilerimi sunuyorum ellerinden öperim

  3. Niyazi Odabaş

    İnşallah kısa sürede eski sağlığına kavuşur ve kendisini kamera karşısında görmek isteriz.Tekrar acil şifalar dilerim büyük ustaya…

Bir Cevap Yazın

