.::Sinemamızın Kavgacılarından, Emektar Sanatçımız Kadir Kök, Rahatsızlanarak Hastaneye Kaldırıldı::.

Emektar sanatçımız Kadir Kök’ün arkadaşlarından, sitemizin de kadim takipçilerinden, değerli ağabeyimiz, şair Hüseyin Alemdar ağabey, maalesef şu cümleleri kurmuş az önce… 😦

“KADİR KÖK’ü mü merak ettiniz; yıllar önce Müslüm Gürses gibi morgdan Cüneyt Arkın tarafından çekip alınarak yeniden Yeşilçam’a kazandırılan Kadir Kök, beş gün önce kaybettiğimiz değerli yapımcı, kadim dostu Yaşar Tunalı’nın ölümü üzerine Tunalı’nın evinde beyin kanması geçirerek Taksim İlk yardım Hastanesi’ne kaldırılmıştır. Felç ve koma hali sürmektedir. Yeşilçam’a ve sinema emekçilerine duyarlı tüm dostların Kadir Kök’ü yalnız bırakmaması ricasıyla.” 

Acil şifalar diliyoruz emektar sanatçımız Kadir Kök’e! Çok darbeler yedin sen usta, bunu da atlatırsın!

7 responses to “.::Sinemamızın Kavgacılarından, Emektar Sanatçımız Kadir Kök, Rahatsızlanarak Hastaneye Kaldırıldı::.

  1. allahtan acil şifalar diliyorum umarım seni tekrar aramızda görürüz kadir abi

  2. Geri bildirim: Yeşilçam emektarı Kadir Kök hastaneye kaldırıldı | Sinematik Yeşilcam

  3. Niyazi Odabaş

    Kadir kök’e acil şifalar diliyorum,umarım kısa zamanda eski sağlığına kavuşur…

  4. allah acil şivalar versin allahtan dilegim enkısa zamanda saglıgına kavuşur

  5. SEVGİLİ AĞABEYİME ACİL ŞİFALAR DİLERİM. İNŞALLAH TEZ ZAMANDA ARAMIZDA GÖRÜRÜZ SENİ.

  6. ben kadir kökun yıgenıyım fakat ona ulasamıyoruz yıllardır bızı aramasını beklıyoruz onun hep yanında olmak ıstedık fakat ulasamadık ablası cok merak edıyor onu ben ablası ratıbenın kızıyım ona ulasırsanız lutfen bu numarayı arasın cok rc edıyorum 05427105654 oglumun adını bıle kadır koydurdu bana suan dayımın adını tasıyor tskrler

    • Üçüncü Adam

      Merhabalar Serpil Hanım, kendisine bu durumu önceki aylarda iletmiştim, geri dönüş yaptığını sanıyordum. Bir kez daha ileteceğim kendisine. Çok selamlar.

Bir Cevap Yazın

