.::Yadigar Ejder’in Mezarı::.

Bugün, uzun zamandır beri gerçekleştirmeyi istediğimiz bir şeyi gerçekleştirdik ve tarifsiz bir mutluluk içerisindeyiz…

Ekip olarak Yadigar Ejder‘in mezarını bulduk ve sizler için ziyaret ettik.

Mezar bakımsız, yazıları silinmek üzereydi. Bu yüzden, en geç bir iki hafta içerisinde Yadigar’ımızın mezarını ekip olarak bakıma almaya, yazılarının boyalarını yenilemeye ve üzerine güzel çiçekler ekmeye karar verdik. Mümkün olursa mezar taşının tepesine bir de resmini koyacağız…

Onu hep andığımızı, yüzlerce okurumuzun onu sevgiyle selamladığını da kendisine ilettik…

Ruhun şad olsun Yadigar…

*Böylece Yadigar Ejder dosyamızın önemli bir adımını da atmış olduk. Söyleşiler ve diğer anekdotlarla kısa zamanda çalışmamız sizlerle olacak. İlginiz için teşekkürler…  

Hatırlanmaya değer, herkes için…
Üçüncü Adam

*resmi büyütmek için, resmin üzerine tıklayınız.

Yadigar Ejder’in mezarı, Kasımpaşa Kulaksız Mezarlığı’ndadır.

40 responses to “.::Yadigar Ejder’in Mezarı::.

  1. sinemadan asla vazgeçmeyen dev adam.ölünce değeri anlaşılmak,bir şey ifade etmiyor olsa gerek,yadigarın başına gelen bu hazin hüzünlü hayat tertemiz bir insan olduğunu ispatlıyor.rahat ve sıcak uyu yadigar.

  2. Şu an bilgisayar ekranından şu fotoğrafınıza bakarken çok mutlu oldum. Eyvallah…

  3. bu ne sinema aşkıdır sizi tebrik ederim ,sinema emekcisine bu kadar sahip çıkan bir site görmedim 1.adam 2.adam 3 üncü adam demeden- sınıf ayırımı yapmadan yeşilçama sahip çıkıyorsunuz ya helal olsun size
    artık bir takipci – hayran daha kazandınız

  4. Üçüncü Adam

    Çok teşekkür ederiz güzel düşünceleriniz için… Onlar bizim kıymetlilerimiz, birbirinden değerli, emektar sanatçılarımız… İlginiz ile onların ruhunu her gün biraz daha şad ediyoruz. Sağ olun efendim…

  5. Yadigar’ın mezarını çok merak ediyordum. Teşekkürler paylaşımınız için. Çok mutlu oldum. 2 sorum olacak: Mezar, kolay bulunabilecek yerde mi? Boyaları yenilendi mi? Gitmeyi düşünüyorum bu hafta sonu. Bilgilendirirseniz sevinirim.. Teşeküürler..

  6. Üçüncü Adam

    Merhabalar. Mezar, Kasımpaşa Kulaksız Mezarlığı’nda. Büyük mezarlık girişinin yanında, sağ tarafta bir kapı daha var. O kapıdan girince sağlı sollu iki yol çıkıyor karşınıza. Sol taraftan yukarı doğru 300 metre kadar yürüyeceksiniz. Sol tarafta. Henüz boyalarını yenileyemedik. En kısa zamanda yenileyeceğiz. Çok selamlar.

  7. Çok teşekkür ederim. İnanın çok mutlu oldum. Bizden de selamlar. Eyvallah…

  8. allah razı olsun

  9. benim de kardeşimle çok merak ettiğim bir konuydu. bilgilendirme için teşekkürler. bir zamanını bulup biz de gitmek istiyoruz ziyaretine.

  10. Yadigar ejder in kabrinin bulunduğu feriköy mezarlığına gittim 47’ada olduğu belirlendi fakat tam olarak kabrin nerede olduğunu bulamadım. Tam olarak tarif ederseniz çok memnun oluruz.

    • Üçüncü Adam

      Yadigar Ejder’in mezarı, Kasımpaşa Kulaksız Mezarlığı’nda Yusuf Bey. Yukarıda kabrin fotoğrafı da bulunmakta. Yalnız ilginç olan bir durum var; Feriköy-Kimsesizler Mezarlığı’nda, Yadigar Ejder adına bir kayıt mı buldunuz? Cevabınızı heyecanla bekliyoruz efendim. İlginiz için teşekkürler.

  11. evet. güvenlik şefine gidip teyid ettiğim de 47.ada da olduğunu ve 10 gün önce 2 arkadaşta onu sormuş ve kabrin yerini arayıp bulmuş. güvenlik personelleri de tanıyorlar ve burada olduğunu söylüyorlar. kulaksız mezarlığına gideceğim birde oradan araştıracağım.

    • Üçüncü Adam

      Eğer Feriköy’de, Yadigar Ejder’e ait bir mezar bulunduysa -ki Süheyl Eğriboz’un söyledikleri bu doğrultuda- yazımızın üst tarafında fotoğrafı bulunan mezar niçin yapıldı acaba? Bunu SODER’e gidip soracağız. En sağlıklı bilgiyi sanırız ki onlar verirler. İlginiz için çok teşekkür ederiz. Hazırlamakta olduğumuz Yadigar Ejder dosyasına çok katkıda bulunacak bu yorumlarınız.

  12. YADİGAR EJDER mezarını bulduk keşke yaşa saydın sana sarılıp öpmek ıkı kelıme sohbet etmek isterdım acı bi kahve karşılıklı içmek kısmet olmadı hele bide vefasızlıgımız varkı hiç sorma mezartaşında isminin boyası bile silinmiş

  13. feriköy mezarlığın da olduğunu hatırladım için gitmiştim ve orada olduğunu söylediler ama karıştırıyor olabilirler çünkü kulaksız mezarlığına gidip yadigar’ımızın mezarını bulup ziyaret ettim. ben oradan her gün geçiyorum her geçtiğimde kabir eğline fatiha gönderiyorum meğer yıllardır yadigar’ımıza fatiha gönderiyoruz haberimiz yok. mezarı onarmak için gideceğiniz zaman bende yardımcı olmak istiyorum haber verirseniz sevinirim…

    • Üçüncü Adam

      Yusuf Bey gerçekten ilgilenen yüreğinize, yorumlayan ellerinize sağlık. Feriköy mezarlığı bir muamma olarak durmakta. Halen araştırıyoruz doğrusu nedir diye. Umarım bir sonuca varırız. Dualarımız, saygı ve sevgilerimiz Yadigar’ımıza gelsin efendim. Çok teşekkürler tekrar. Selamlar.

  14. Ben de çok teşekkür ediyorum! kabrin nerede olduğunu bilmiyordum sizler gibi değerli insanların aracılığıyla bulup ziyaret ettim! sizin gibi insanlar olduğu sürece bizim sırtımız yere gelmez! bunu bir araştırıp sonuca bağlayalım feriköyde ki kabir kime ait… tekrar teşekkürler. selam ve dua ile…

    • bahri altınel

      yadigar abinin mezarı tam olarak nerde iyice kafam karıstı

      • Üçüncü Adam

        Kasımpaşa / Kulaksız Mezarlığı’nda Bahri Bey. Yukarıdaki mezar taşı, Kulaksız Mezarlığı’ndaki mezara ait. Selamlar.

  15. Yeşilçam Müdavimi

    Adam gibi adamlardanmış Yadigar abi.Maalesef kıymeti bilinememiş,mücadeleci olarak 1 Mayıs mitinglerine katılması onun sanatçılığının yanında emekseverci olduğunuda gösteriyor.Nurlar içinde yatsın…

  16. allah rahmet eylesin. hala çok severek izliyoruz. teşekkürler admin çok teşekkürler.

  17. ben cemil helal olsun size çok duygulandım helal

  18. merhabalar

    bazı forumlar da mezarlığın kilyos tarafında kimsesizler mezarlığında olduğu söyleniyor benim de iyice kafam karıştı.acaba araştırmalarınız dan bir sonuç çıktı mı ?

    • Üçüncü Adam

      Efendim yazıdaki fotoğraf mezarının fotoğrafıdır. Mezarlığı da Beyoğlu-Kulaksız mezarlığındadır. Kilyos meselesi yine bizim yaptığımız Süheyl Eğriboz röportajından alıntıdır ve yanlış hatırlama sonucu söylenmiş bir yerdir.

  19. kardeşim be senin Allahına kurban istanbula geleyim seninle tanışacağım, helel olsun sana be helal olsun, çok duygulandırdın beni.

  20. abi ben bir şey söyleyecem bu gün sabah babannemle konuştum ve yadigar ejder kırıkkale- yahşihan köylü dedi çünkü oda oralı babannem ve kırıkkale yahşihan mezarlığını aradım ve bulamadım yarin abimlerle bir daha arıyacaz teşekkür ederim …

  21. abi lütfen yorum atın yadigar bey hakkında çok bilgim var deliller buldum babannemde oralı sivaslı falan değil o babannemim amcasının teyzesinin oğluymuş efendim

  22. özür dilerim babannem beni kandırmış çok teşekkür ederim ben büyük bir yadigar ejder hayranıyımda 2 senedir bu işin içindeyim ve bi delil bulamadım

  23. efendim çok çok özür dilerim ama işin garip yanı burhan kuzu diye bir mezar taşı var ve bazı insanlar öncelik babannem yahşihanlı deyip beni kandıran 🙂 ve bende ona inanıp yahşihan mezarı aradım ve burhan kuzu diye bir ip ucu buldum enteresan ve bir mantık ürettim onun kardeşi veya abisi vardır diye mantık ürettim bu doğrumudur efendim ???

  24. yadigar ejderin mezarlığı nerdedir efendim ?

Bir Cevap Yazın

