.::Serdar Kürkbabaoğlu’ndan, Yılmaz Kurt İle İlgili Bir Anı::.

Serdar Kürkbabaoğlu abimizin yolladığı bu fotoğrafın, kendisi için ayrıca bir önemi olduğundan, tek bir başlıkta yayınlamak istedik. Kendisine bir kez daha teşekkür ederiz.

Tesadüfler ve Yılmaz Kurt

Yeşilçam’ın kavgacılarından, en önemli karakter oyuncularından birisi olan Yılmaz Kurt’a sıkça rastlardım. Her İstanbul’a gittiğimde mutlaka uğradığım Yeşilçam sokağında ama konuşmaya cesaret edemezdim. Yaşamımızın tesadüflerle dolu olduğu düşüncesiyle, Yeşilçam’a emek vermiş birçok oyuncu görmek, tanışmak düşüncesi ve hayaliyle yaşarken…

İzmir’de vatani görevimi yaptığım 1983 yılında görevim gereği çarşıda bulunuyordum ve aynı gün memleket iznine gitmek için bilet almıştım. Belediye otobüsüyle Konak’tan Karşıyaka’ya gidiyordum. Otobüs seyir halindeyken ben yolu ve durakta bekleyen insanları gözlemliyordum. O ara birden Yılmaz Kurt’u gördüm, hemen otobüsü durdurdum ve indim. Yılmaz Kurt hızlı adımlarla ilerlerken ben de onu takip ettim. Sonrasında eğlenceli bir mekânın bodrum katına indi, ben de ardından indim. İçeride set kurulmuştu, kamera, ışıklar, asistanlar ve konuşmacılar… Derken Yılmaz Bey’in yanına gittim ve kendimi tanıttım,  tanıştık. Birazdan burada bir film sahnesi çekilecek, Cüneyt Arkın gelip, barı basacak ve kavga olacaktı. Gerçekten de fazla uzun sürmedi sohbet. Beyaz chevrolet bir arabadan Cüneyt Arkın indi ve barı bastı, kavga çıkardı. Kavgadan Yılmaz Kurt nasibini alırken benim de Adana’ya aldığım bilet yanmıştı. Çekimler uzun sürdüğü için, ben de dalıp gitmiştim. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan. Filmin yönetmeni Çetin İnanç’tı.

Serdar Kürkbabaoğlu

Bir Cevap Yazın

