.::Serdar Kürkbabaoğlu’nun Arşivinden Emektar Sinema Sanatçılarımız::.

Türk film afişleri koleksiyoncusu ve fotoğrafçı *Serdar Kürkbabaoğlu‘nun arşivinden birbirinden güzel sinema emekçilerimizin fotoğrafları sizlerle…

Kendisine ilgi ve alakası için sonsuz teşekkür ediyor, sizi bu eşsiz güzellikteki fotoğraflarla baş başa bırakıyoruz. Keyifli seyirler efendim.

*SERDAR KÜRKBABAOĞLU KİMDİR?

Kendi Kaleminden Serdar Kürkbabaoğlu;

‘1963 Adana doğumlu. Fotoğrafla 25 yıldır uğraşmaktayım. Yurt içinde yapılan ulusal fotoğraf yarışmalarında birçok ödül aldım.

2002-2004 Yıllarında, ‘Adana Fotoğraf Amatörleri Derneği’ (AFAD) Yönetiminde görev aldım.

Ayrıca ‘Yeşilçam Türk Sinema Afişleri Koleksiyonu’mda 800’e yakın yerli film afişi bulunmaktadır.

Fotoğraf benim yaşam tarzımdır!

7 responses to “.::Serdar Kürkbabaoğlu’nun Arşivinden Emektar Sinema Sanatçılarımız::.

  1. çok güzel bir albüm olmuş tebrikler

  2. gerçekten harika bir albüm tebrik ederim

  3. İnsanı hüzünlendiren aynı zamanda keyiflendiren çok güzel bir fotoğraf albüm çalışması olmuş.İhsan Gedik,Erol Taş,Mehmet Uğur,Hasan Yıldız, Cüneyt Arkın,Turgut Özatay,Bilal İnci ve diğer sinema emekçilerimiz.Serdar Kürkbabaoğlu’na teşekkürler.

  4. 6.resimde 2003 yazıyor.Fakat Turgut Özatay 2002de öldü.

  5. Bakican Kürkbabaoğlu

    Babam benim yaaa

  6. YAPTIĞINIZ İŞ ÇOK GÜZEL EMEĞİNİZE SAĞLIK BU RESİMLERİ VE YAZILARI GÖRÜNCE ÇOCUKLUĞUMU HATIRLADIM ÇOK GÜZEL Serdar Kürkbabaoğlu’na teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

