.::Abdi Algül (1933)::.

Kemal Sunal komedilerinin unutulmaz karakter oyuncusu Abdi Algül. O’nu hatırlayanlar üst karedeki rolü ile hatırlayacaklardır.

Tokatçı filmindeki bu sahnede Kemal Sunal’ın canlandırdığı Hüsnü karakteri, Abdi Algül’ün canlandırdığı Karaborsacı karakterine dayılık yapmaya kalkıştığında, Karaborsacı şöyle der: Hadi ulan moloz! Defol! Dertsiz başımı derde sokma şimdi! Sen değil, kralın gelsin!

Yakın zamanda Cankurtaran’da yaşadığını öğrendiğimiz usta sanatçımızı saygıyla anıyor, uzun ömürler diliyoruz…

Fotoğraflar:

13 responses to “.::Abdi Algül (1933)::.

  1. yaşıyor tabi.allah uzun ömür versin.Cankurtaranda

  2. adresi verebilirmisiniz benim gidecegim hotel yakinda kendisini görmek istiyorum?

  3. en iyi karakter oyuncularından birisi

  4. tokatçı filminde harika rolü var..segiler

  5. Niyazi Odabaş

    Sağlıklı uzun ömürler…

  6. Allah uzun ömür versin türk sinemasinin unutulmaz sanatcilari hepsi Bizim icin cok degerli

  7. Son sanatçıları görmek istiyorum. Kim olsa gitmek elini öpmek eskileri sormak istiyorum. Adres hususunda bana yardımcı olacak olanınız var mı?

  8. Muhammet Çelik

    Merhaba tam olarak oturduğu adres neresi bilgi verebilir misiniz

  9. rahmetli oldu diye biliyordum 1998de iyi araştırın

  10. bilginiz için teşekkürler adresini yazarsanız çok sevinirim

Bir Cevap Yazın

