Emektar Sanatçımız İhsan Gedik, Kaleme Aldığı “Dünden Bu Güne İhsan Gedik / Sinemada 48 Yıl” Adlı Kitabı İle Okuyucuyla Buluşuyor!

Türk sinemasının tanıdık simalarından İhsan Gedik, kendisinin hazırlayarak derlediği ve “Dünden bu güne İhsan GEDİK, sinemada 48 yıl” adlı kitabının tanıtımını yapmak üzere Bafra’ya geldi.

Kısa da olsa kendisi ile röportaj yapma imkanını buldum.

Bizler kendisini Bafra’lı olarak biliriz. Bu vesile ile işin aslını kendi ifadesiyle izah ederek, yaşamı ve yaptığı çalışmaları bizlerle paylaştı.

“Baba tarafım Trabzon/Of’lu olup Samsun’da ikamet ediyordu. 1942 yılında Samsun’da doğdum ve 1960’lara kadar Samsun’da ikamet ettim. Amcam İzzet Gedik, Bafra Sarıkaya köyünde ikamet ediyordu. Bu vesile ile her fırsatta kendilerini ziyaret etmek amacıyla, sık, sık Bafra’ya gelirim. Gençlik yıllarımda, Samsun Ferhan sinemasında teşrifatçı olarak çalıştım. Bu sayede sinema filimlerinin birçoğunu izleyerek kendimi bu işin içinde hissettim. 1960 yılında Istanbul’a giderek arkadaşlarımla buluştum. O dönemde sinema ile ilgilenen arkadaşlarım sayesinde Yeşilçam’la buluşarak sinema hayatına atıldım. Hızlı, hareketli bir yapıya sahip olduğumdan, camiadaki önemli simaların beğenisini kazandım. Birçok ünlü sinema yıldızları ile 500’den fazla filimde farklı rollerde oynadım.Şu andaki filim ve dizilerde oynama imkanını bulamadığımdan dolayı, farklı bir şeyler yaparak günlük hayatımı idame ettirmem gerektiğini düşünerek, Dünden bu güne İhsan Gedik albümü çalışmalarına başladım ve 48 yıllık sinema geçmişimi, yaptıklarımı bir kitap halinde derleyerek hazırladım. Kitabımın dağıtımı ve tanıtımını yapmak üzere Ülkemi gezmeye başladım. Bu çalışmalarım çerçevesinde, Bafra’yı da ziyeret ederek, birçok kişi ile görüşerek tanıştım, destek ve katkılarını aldım. Bu konuda bana yardımcı olar herkese saygı, sevgi ve hürmetlerimi sunarım”. dedi.

Harun Şen

*http://www.turkmedya.com

2 responses to “Emektar Sanatçımız İhsan Gedik, Kaleme Aldığı “Dünden Bu Güne İhsan Gedik / Sinemada 48 Yıl” Adlı Kitabı İle Okuyucuyla Buluşuyor!

  1. Sinemamızın değerli emekçi oyuncularından İhsan Gedik’in emek vererek hazırlamış olduğu bu kitabını en kısa zamanda alıp okuyacağım.Şimdiden emeğine sağlık değerli aktörümüzün.

  2. iyi günler ben almanyadan murat
    bende ihsan abinin hayraniyim bu ” dünden bugüne ihsan gedik ” isimli
    kitabi nerde ve nasil bulabilirim bana yardimci olabilirseniz sevinirim
    selamlar

Bir Cevap Yazın

