.::Ruh Doktoru::.


Karakterin Adı: Ruh Doktoru

Karakteri Canlandıran: Ergin Orbey

Karakterin Amacı: Hastanesine gelen hastaları kendi bilgi ve becerilerine göre tedavi etmek.

Şu An Ne Yapıyor?: Üzerinde çalıştığı psikanaliz tedavi yöntemleri sırasında akli dengesinde sorunlar meydana geldi. “Bir insan, kendi kendini nasıl tedavi eder.” yaklaşımının kurucusu oldu.

Ruh Doktoru diyor ki:

Ruh Doktoru: Gözüme bak!
Zühtü: Sen göz doktorumusun ağabey?
Ruh Doktoru: Ruh doktoruyum!
Zühtü: Ne ruhu abi?
Ruh Doktoru: Nane ruhu değil heralde! Ben insan ruhunun derinliklerine inerim anladın mı?
Zühtü: Nasıl inersin abi?
Ruh Doktoru: Psikoloji, Psikanaliz, Psikiyatri! Yani ruh bilimiyle anladın mı?
Zühtü: Anlamadım…
Ruh Doktoru: Neden ölmek istedin evladım?
Zühtü: Doktorcuğum… ben kendim için ölmek istemedim. Başkaları için ölmek istedim.
Ruh Doktoru: Sen Kimsin?!
Zühtü: Ben Zühtüyüm…
Ruh Doktoru: Tamam! Zühtü, Zühtü için ölür! Başkası için değil!
Demek ki davranışın hatalıydı! Evladım… seni bir müddet burada misafir edeceğiz…
Zühtü: Rahatsız etmemeyim doktor ağabey?
Ruh Doktoru: Ne demek evladım çok memnun oluruz… Buradan çıkınca yine eski sıhatine kavuşursun.
Zühtü: Ama… çıkınca boşanmam lazım. Boşanmazsam ölürüm. Boşanırsam da ölürüm. Önemli bir durum daha var. Çocuk yapsam ölürüm.Yapmasam da ölürüm. Doktor abi, en iyisi ben burda kalayım…
Ruh Doktoru: Kal çocuğum! Kal evladım! Ne kadar istersen kal!
Zühtü: Şimdi bu durumda burada kalırsam da ölürüm. Dışarıda da ölürüm.
Ruh Doktoru: Karar ver ulan!
Zühtü: İyi peki, burada kalayım…

Bir Cevap Yazın

