.::Tarih Öğretmeni Osman::.


Karakterin Adı: Tarih Öğretmeni Osman

Karakteri Canlandıran: Hüseyin Kutman

Karakterin Amacı: Otoritesini korumak için önüne gelen tüm öğrencileri pataklamak.

Şu An Ne Yapıyor?: Mehmet Hoca’dan gördüğü tepkiden sonra öğrencilere eli kalkmaz oldu. Öğrencilerin gözünde melek gibi bir insan oldu. Hatta bazı öğrencilerden dayak yediği söylenen riyavetler arasında.

Tarih Öğretmeni Osman diyor ki:

Osman:Sen!
Öğrenci: Ben mi?
Osman: Sen değil arkandaki gözlüklü!
Öğrenci: Buyur hocam.
Osman: Gel buraya! Dersimiz yeni başladı, bu yıldan soramayız değil mi?
Öğrenci: Evet.
Osman: Ya geçen yıl ki derslerimiz?! Unutmuşsundur değil mi?
Öğrenci: Bilmem.
Osman: Bilmem ne demek?! Ben unutulmicak demedim mi?
Öğrenci: Dedin hocam.
Osman: Güzel… Bakalım unuttun mu?! Anadolu Türk Beylikleri’nin kuluş ve yıkılış tarihlerini tekrarla! Karamanoğulları?!
Öğrenci: 1483- 1527.
Osman: Germiyanoğulları?!
Öğrenci: 1300-1428.
Osman: Candaroğulları?!
Öğrenci: 1429-1461.
Osman: Aydınoğulları?!
Öğrenci: 1308-1425.
Osman: Eminmisin?!
Öğrenci: Eminim.
Osman: Eminmisin?!
Öğrenci: 1426 olabilir.
Osman: 1426 ha! Öylemi?! Çıkar gözlüklerini yavrucum!
Öğrenci: Gözlüksüz göremem ki efendim.
Osman: Ben görürüm! Çıkar. Ben demedim mi bütün tarihler ezbere bilinecek diye hı?!
Öğrenci: Ama hocam geçen yılın dersleri.
Osman: Ben anlamam! Hiç biri unutulmayacak! Hiç biri! Hiç biri! Haylaz herif! Sümsük herif seni!

Bir Cevap Yazın

