.::Zülfo Ağa::.


Karakterin Adı: Zülfo Ağa

Karakteri Canlandıran: Sırrı Elitaş

Karakterin Amacı: Marabasının sözlüsüne göz koyarak kendine yeni bir kuma almak.

Şu An Ne Yapıyor?: Ağalık döneminde kazandığı serveti kaybederek itibarını yitirdi. Şu an başka bir köyde marabalık yapıyor.

Zülfo Ağa diyor ki:

Zülfo Ağa: Off Allah’ım off! Göya üç garı almışam. Al birini… Vur ötekine… Off Allah’ım off!
Zülfo Ağa: Adın ne senin?
Hatçe: Hatçe..
Zülfo Ağa: Haa.. Dere kenarında gördügüm sen degilmisen?
Hatçe: Ben gidim ağam!
Zülfo Ağa: Allah’ın meretiyle ne kırıştıriysen gız? Canın oynaşmak istirse burda agan var. Benimle oynaş!
Hatçe: Bırak beni ağam o benim sözlümdür.  Yalvarırım gidiyim!
Zülfo Ağa: Gel kız!
Hatçe: Baba!
Zülfo Ağa:Kıpraşma gız! Çarparım valla! Agana karşımı gelirsen! Ulen çarparım kız!
Haydar: Dur ağam dur! Kulun kölem olan Allahaşkına o benim gızım! Napirsen ağam dellendin mi?
Zülfo Ağa: Elleşmişem ulen nolacak! Ben agayım ula! Bana karşı mı gelirsen? Hepinize para vermişem!
Haydar: Kurban olam ağam. Bu kız sahaplıdır. Beşik kertmesi nişanlıdır. Çarpılırım ağam.
Zülfo Ağa: Fazla dırlanma lo! Kuma almışım benim karılara! Şimdi oldi mi?
Haydar: Rahmetli Bayram’a, Kuran’a el basarak yemin etmişem! Ogli Şaban vazgeçmeden bu iş olmaz.
Zülfo Ağa: Şaban mi?

Bir Cevap Yazın

