..::Hürrem::..


Karakterin Adı: Hürrem

Karakteri Canlandıran: Perran Kutman

Karakterin Amacı: Haysiyetini ve şerefini erkeklerden uzak tutmak. Ona yapılan her yaklaşımı hakaret olarak görmek.

Şu An Ne Yapıyor?: İlk ve son aşkı olan Badi Ekrem’den sonra iyi içine kapanık bir yaşam sürüyor. Feminizm ile ilgili bir dernekteki başkanlığına devam etmekte.

Hürrem diyor ki:

Hürrem: Bu ne?
Badi Ekrem: Ne ne?
Hürrem: Bu?
Badi Ekrem: Tatlı.
Hürrem: Ama ne tatlısı onu söyleyin?
Badi Ekrem: Valla karışık bir tatlı.
Hürrem: İsimlerini istiyorum.
Badi Ekrem: Hanım Göbeği…
Badi Ekrem: Dilber Dudağı…
Badi Ekrem: E…Vezir Parmağı…
Hürrem: Tuu.. Terbiyesiz!
Badi Ekrem: Canım bana ne bağırıyorsunuz? Tatlıları ben mi yaptım?
Hürrem: Bana müstehcen tatlılar yedirmek istiyorsunuz!
Badi Ekrem: Estağfurullah. Bu da nerden çıktı?
Hürrem: Ne demek Vezir Parmağı? Ne demek?!
Hürrem: Hem de benim gibi gencecik bir kıza?!
Hürrem: Ben bunu kendime hakaret sayıyorum! Laf atma sayıyorum! Tecavüze yeltenme sayıyorum!
Badi Ekrem: Rica ederim efendim!
Hürrem: Buyrun! Bir müstehcen laf daha! Rica ediyormuş?
Hürrem: Altına yatan anlamı bir ben bilirim!
Hürrem: Ahlaksızlar!… Terbiyesizler!…
Hürrem: Al sana! Al sana Hanım Göbeği!
Hürrem: Al sana! Al sana Dilber Dudağı!
Hürrem: Al sana bilmem kimin parmağı! Al sana!

Bir Cevap Yazın

