..::Müffettiş Hüseyin Şevki Topuz::..


Karakterin Adı: Müffettiş Hüseyin Şevki Topuz

Karakteri Canlandıran: Ergin Orbey

Karakterin Amacı: Her okul teftişinde öğrencilere aynı soruları sormak ve karşılaştığı ilginç durumlara bir anlam verememek.

Şu An Ne Yapıyor?: Karşılaştığı bu tuhaf durumlardan dolayı müffettişlikten erken emekli olmak zorunda kaldı. Bursa’daki yazlığında sakin bir yaşam sürüyor.

Müffettiş Bey diyor ki:

Müffettiş: Konumuz nedir Mahmut Bey?
Mahmut Hoca: Yükselme Devri.
Müffettiş: Güzel… Önce ben müsadenizle çocuklara bir iki soru sorayım.
Mahmut Hoca: Buyrun sorun.
Müffettiş:Sen!
Şaban: Ben!
Müffettiş: Adın ne?
Şaban: Hazereti Ebu Bekir.
Müffettiş: Adın ne dedim?!
Şaban: Hazreti Ebu Bekir dedim.
Müffettiş: Adın ne adın?
Şaban: Haa… adım… Hazreti Şaban.
Müffettiş: Kaç yaşındasın?
Şaban: 1453.
Müffettiş: Sen kaç yaşındasın?
Güdük Necmi: 1453.
Müffettiş: Roma’yı kim yaktı?
Güdük Necmi: Anam!
Müffettiş: Evladım senin anan kim?
Güdük Necmi: Kanuni Sultan Süleyman!
Müffettiş: İlk Halife kimdir?
Güdük Necmi: İmparator Neron! Öf!
Müffettiş: Çocuğum karıştırıyosun. Roma’yı yakan hazreti Şaban’dır. İlk Halife, İmparator Neron; yani Padişah Neron Roma’da, Hazreti Şaban’la beraber; ananı günde 1453 kere Kanunen…. ?! Afedersiniz Mahmut Bey,
ben biraz karıştırdım galiba?
Mahmut Hoca: Evet efendim.. Buyrun…

Bir Cevap Yazın

