..:: Kasım ::..


Karakterin Adı:  Kasım

Karakteri Canlandıran: Kayhan Yıldızoğlu

Karakterin Amacı:  Zengin olmasına rağmen daha çok paraya ve altına sahip olmak.

Şu An Ne Yapıyor?:  Vefatından sonra diğer tarafta da zenginlik hırsından kurtulmuş değil…

Kasım diyor ki;

Kasım: – Açıl… Ne diyecektim?
– Açıl ya mercimek açıl!
– Açıl ya mısır açıl!
– Açıl ya pirinç açıl!
– Çavdar!?
– Allah’ım sen büyüksün. Kurtar beni n’olur!
(Haramiler gelir)
Reis: – Demek sırrımızı öğrenip iki torba altınımızla bazı şeyleri çalan biri var! Bulun onu!
Kasım: – Hay.. hay.. Reis! Çalmadım onları!
Reis: – Sen kimsin!?
Kasım: – Ben.. Bendeniz Kasım kulunum…
– N’olursun bağışla canımı.. Affet beni Reis!
Reis: – Ne edelim bu Kasım’ı?
Haramiler: – Kasım! Kasım! Asmak lazım!
– Kasım! Kasım! Kesmek lazım!
Reis: – Susun!
Kasım: – Dinleyin Beni! Bütün malım mülküm sizin olsun!
– Yeter ki canımı bağışlayın!
Reis: – Sırrımızı öğrenenin cezası ölümdür! Kafası uçurulacak! Kapıya asılacak!

Bir Cevap Yazın

