.::Neşet::.

Karakterin Adı:  Neşet

Karakteri Canlandıran: Necdet YARKIN

Karakterin Amacı:  Karşısına çıkan her kadına sarkıntılık etmek.

Şu An Ne Yapıyor?: Karaköy tarafında bakkal işletiyor. Gelen tüm müşterilerine sarkıntılık yapsada mahalleli tarafından çok seviliyor. Ah bir de şu aniden elleme huyu olmasa….

Neşet diyor ki;

Neşet: Selma!
Selma: Efendim…
Neşet: Sen misin?
Selma: Evet.
Neşet: Bir saattir seni arıyorum. Nerdesin?
Selma: Çamaşır asıyorum.
Neşet: Çamaşır asmanı seveyim senin. Hadi bir yanak ver Neşet Amca’na…
Sıtkı Paşa: Çek ulan elini!
Neşet: Hiii! Sen misin abi?
Sıtkı Paşa: Benim ya! Kör herif. Bırak şu kızın peşini!
Neşet: Olur abi…

Neşet: Durun ben yardım edeyim…
Şaban: Ramazan al şu herifi tepemden elimden bir kaza çıkacak!
Ramazan: Bana bak çekil bakayım! Biz senin bildiğin karılardan değiliz!
Şaban: Ya biz başka türlü karıyız…
Tavuk Teyze: Neşet! Hımmm hım!
Şaban/Ramazan: Neşet! Hımmm!

Bir Cevap Yazın

