.:: Kadırgalı Eşref ::.

Karakterin Adı: Kadırgalı Eşref

Karakteri Canlandıran: Dinçer Çekmez

Karakterin Amacı:  Nigar’ına (Ayben Erman) yan gözle bakanları ve laf atanları harcamak.

Şu An Ne Yapıyor?: Kantocu Nigar için girdiği son kavgada kaza kurşunu sonucu hayatını kaybetti.

Kadırgalı Eşref diyor ki…

– Nigar’ımmm..
– Yieeeeyt! Noluyor lan burda!
– Noluyor burda dedim!
– Yieeeeyt! Nigar’ın odasında ha!
– Ulan bana Kadırgalı Eşref derler!
– Anamı kesen ben! Babamı doğrayan ben! Kız kardeşimi şişleyen gene ben!
– Ulan ben adamın gasilhanesinden girer şişhanesinden çıkarım!
– Ulan ben adamı kuşbaşı kuşbaşı doğrarım!
– Yieeeeeyt! Ulan ben adamı… Ne var?
– Neee? Sen ha? Nigar’a ha?  Çiçek yollarsın ha?
– Bende af var mı lan? Var mı? Var mıı?
-Nigar’a çiçek yollarsın ha? Nigar’a çiçek yollanır mı ulan? Benim dostum Nigar’a ha? Var mı ulan!
– Götürün bu leşi!

Bir Cevap Yazın

