.::Nedim::.

Karakterin Adı: Nedim

Karakteri Canlandıran: Nihat Ziyalan

Karakterin Amacı: Sezercik’i (Sezer İnanoğlu) kaçırıp, annesi Sevim’e (Hülya Koçyiğit)  sahip olmak ve Sedat’tan (Ediz Hun) intikam almak. Bu uğurda başına gelmiş ve gelebilecek herşeyi göze almak.

Şu An Ne Yapıyor?: Hapishaneden çıktıktan sonra kimselere belli etmeden Almanya’ya kaçtı ve bir kuaför dükkanı açtı. “Şen Makas Nedim” adını verdiği bu kuaförde, sadece kendi saçı tarzında saç kesimi isteyen müşterilerine yardımcı oluyor. Gelen müşterilerin kafasına, sünger ve karton karışımı bir sopa ile temsili olarak vurup, darbe anında saçın aldığı şekli ve efsanevi dalgalanmayı tescil etmeden müşterilerinden para almıyor.

Nedim diyor ki:

Sezercik ateş etmeye başlar:

-Dur… Yapma… Dur…

Bir süre sonra:

-Hahahahaha…. Saydım kurşunun bitti…

Bu efsane sahneden sonra Sezercik ağzı ile “booom” yapar ve Nedim korkudan kendini yere atar.  Sezercik ekler:

-Amma da ödlekmişsin be…

One response to “.::Nedim::.

  1. Geri bildirim: Dinlenesi Şarkılar Serisi: Rialto – Monday Morning 5.19 | Webunya

Bir Cevap Yazın

