.::’Bir Yadigâr Ejder Kitabı’ Baskıdan Çıktı::.

Bir Yadigar Ejder Kitabı*Fotoğrafın üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

Sevgili dostlarımıza selam olsun!

Kitabımız baskıdan çıktı. Önümüzdeki günlerde internet satışı ve kitapevlerine dağıtımları başlayacak. İnternetten ön sipariş adreslerini sizlere birkaç gün sonra ileteceğim. 🙂

Kitabımızın gecikmesinin 2 temel sebebi var, bunları sizlerle paylaşmak istiyorum;

1) Kitabımız normalden daha kaliteli, sarı, pürüzsüz-parlak bir kağıda basıldı. Kitabın baskısı Ankara’da yapıldığından ve orada bu tür bir kağıt bulunmadığından, İstanbul’dan sipariş edildi. Kağıdın gelmesi belirli bir süremizi aldı…

2) Kitabımızı baskıya yolladığımız gün, kişisel facebook hesabıma ‘Ben Yadigar’ın yakın arkadaşıyım, birlikte çekilmiş fotoğraflarımız var, dilerseniz yollayabilirim.’ yazılı bir mesaj geldi. Hevesle mesaja cevap yazdım ve gördüğüm 3 fotoğraf karşısında oldukça duygulandım. Çünkü Yadigar’ımızın kişisel fotoğraflarının sayısı oldukça azdı. Bu yeni fotoğraflar, onun sosyal yaşantısını daha iyi anlayabilmemizi sağlayacaktı. Hemen yayıncımı arayıp, baskıya başlamadılarsa biraz daha beklemeleri gerektiğini söyledim. Mesaj atan beyefendiyle de iletişimimi sıklaştırıp ondan mümkünse anılarını da yazmasını istedim. Sağ olsun, var olsun, oldukça ilgili davrandı ve 3 sayfalık altın değerinde anılarını kitabımız için yazdı… Fotoğraflar ve o altın değerindeki anı, kitabımızda yer almakta…

Bu iki önemli gelişmeden ve yayınevinin iş sırasından kaynaklı biraz bekledik ama zannediyorum ki beklediğimize değecek.

Sizlere, ilgi ve alakanızdan, manevi desteğinizden, sabrınızdan ve samimiyetinizden ötürü sonsuz teşekkür ederim…

Selam olsun Yadigar’ımıza…

Selam ve saygılarımla.
Üçüncü Adam
Erhan Tuncer

1 responses to “.::’Bir Yadigâr Ejder Kitabı’ Baskıdan Çıktı::.

  1. üçüncü adam bizde size teşekkür ederiz.sanatçımıza verdiğiniz değerden dolayı.selamlar.

Yorum bırakın